begumge EsenPelin kullanımı çok zor geldi bana. Demirin emilimi aç karnına olduğu için aç almak lazım ama bulantı yapıyor 1 saat kalsiyum içerikli bir şey yiyip içmemek lazım benim tüm öğünlerimde var. O yüzden gece 3-4 gibi uyandığımda içip geri uyuyorum.
KezibanUan EsenPelin canım her sabah aç karnına içiyosun 2 saat bıyuncada süt ve süt ürünleri yemen yasak aklında olsun
ozgeya EsenPelin Ben de kullanıyorum,normalde aç karnına almam gerekiyordu.Fakat çok midemi bulandırıp kusturduğu için,akşam yatarken iç dedi,ama en az iki saat hiçbir şey yiyip içmemiş oluyorum.böyle rahat içiyorum.
KezibanUan sudamlasi canım tok karnına değil aç karnına içiliyo tok karnına içme ozaman hiçbir faydası yok
sudamlasi KezibanUan eczacı kutunun üstüne öyle yazmış aç mı içiliyomuş yanlış mı içtim bu zamana kadar o iğrenç ilacı😰
begumge sudamlasi benim ilacımın üstünde yemeklerden en az 1 saat önce yazmış. O eczacı bi yanlış yapmış bence bildiğim bütün kan ve demir ilaçları aç karnına alınıyor
KezibanUan sudamlasi evet canım yanlış içmişsin hiç etkisi olmuyo tok içince. Doktorumda eczanedeki veren eczacıda böyle dedi. 2 saatte süt ve süt ürünleri yemiceksin. İlacın içinde olab Prospektüsü oku canım ordada yazar
Epelinkiran sudamlasi benimde ilk aldığımda öyle yazılmış ikinci yazdırdığımda doktora sordum aç iç yoksa emilmez dedi
begumge sudamlasi eczacı baya karmaşık anlattı ne zaman içeceğiz geriye bişey kalmıyor dedim hatta. Doktorum da ya gece uyanınca iç yat ya da sabah aç karnına iç yataktan çıkma 1 saat dedi. Bende bulantı yaptı çünkü.öncesinde ve sonrasında en az 1 saat çay kahve ve kalsiyum içeren bir şey yiyip içemiyorsunuz.
Elanaz EsenPelin aç karna içiyorum iki tane, sabah iki saat aç kalamadığım için gece uyumadan içiyorum, zaten akşam yemeğinden sonra bir şey yemiyorum.
sudamlasi begumge eşimin eczacı arkadaşı var işten gelsinde bi soralım. Zorla içiyodum bu zamana kadar ya çok kötü
sudamlasi KezibanUan ben o prospektüslere gıcık oldugum için atıyorum çöpe ele ayağa dolanıyolar. Demek ki benim kanım ondan yerinde sayıyo hey yarabbim😄
KezibanUan sudamlasi anladım canım 😁😁 bide keçiboynuzu pekmezi iç çok işe yarıyo hem kansızlığa iyi geliyo hemde bebişe kilo aldırıyo
sudamlasi KezibanUan evet öyleymiş keçiboynuzuna başlıcam sabah aç karnına bi kaşık içsem yeter herhalde
Epelinkiran EsenPelin bana doktorum aç karnına iç ama üzerine 2saat süt ürünü ve çay tüketme dedi açken daha kolay emiliyomuş