CanimBebegim02 İdrar yolu enfeksiyonu sebebiyle doktorum bunu yazdı Bi sakıncası olurmu sizce sonuçta fitil insanı düşündürüyor
naimegrbz CanimBebegim02 bendede 1 hafta önce mantar enfeksiyonu oldu gyno fitil verdiler hiçbir sorun olmadı
Fatma29 CanimBebegim02 ben ilk hamileliğimde kullandım bende o haftalardaydım nst de oğlumun kalp atışı hızlı cıktı acil sezeryana alacaklardı ebe alttan bakti eline peynirimsi şeyler geldi enfeksiyon yani fitil kullandım geçti
Milam_34 CanimBebegim02 CanimBebegim02 Gtno lomexin fitil kullandınız mı 31 haftadayim kaşıntı yanma yok ama sarı akıntı var sizin nasıldi geçti mi
zeynnn5441 naimegrbz Fitili attıktan sonra bir kaç saat sonra puturlu bi şekilde fazlalık cikti mi sizde de
naimegrbz zeynnn5441 evet fazlalık akıyor zaten fitilden sonra 3 4 gün kadar da yoğun akıntı oldu süt kesiği kıvamında doktorum normal içerdeki mantarı dışarı atıyor o yüzden yoğun akıntı oluyor dedi