Ozy Arkadaslar 9 Haftalik Hamileyim ve sabah Akam Mide bulantisi Cekiyorum Bir haftadir Kusuyorum Sizin Bulantilariniz nezaman azaldi ? Birseyde yiyemiyorum istahim azaldi insallah bi zarari olmaz 😩😨
Ilknur911 Ozy Ben 5 ay her sabah kustum hiç bişey yemedim 9. Aya kadar yine aralarda kusuyordum hiç gecmedi canım bende ama kimisinin 3. Ayda bitermiş inşallah kolay geçer hamileliğin
Gamzelimseyma Ozy Bünyeye göre değişen bir şey bu genel olarak 3. Ayın sonunda bitermiş ben 31. Haftadayım ara ara yine kusmalarım oluyor😢😞
Hanif Ozy çok şükür o konuda şanslı olanlardanım sadece 1 hafta mide bulantım oldu hiç kusmadım sadece bulantı ve tiksinme 1 haftada geçti 🤲🏻
Ades Ozy 20.haftada bitti canım bnm 38+5im şuan son 1 hafta 10 gündür istifra etmeye bulantı çekmeye yine başladım
Seten Ben şuan 11 +2 haftalığım bende çok kötüyüm 2 gündür iyiyim bazen kokulara karşı hassasiyetim artıyor midem bulanmaya başlıyor 9. Haftada bende çok kötüydüm hiçbirşey yiyemedmiştim inşallah çabuk geçer
Sky 7+4 ikinci hamileliğim bunda da kusuyorum yine ilk çocuğumdada kusmuştum 4. Aya kadar kusmuştum yemek yapamıyorum ya bütün kokuları alıyorum gördüğüm bişeyden bile midem bulanıyor allah yardımcımız olsun ana olmak zor bacılar 😢
Handanby Benim de hiç bulantım olmadı 8 haftalık oldum.karnım acıkınca başım dönüyor hafif bulantı halsizlik oluyor yiyince geçiyor çok şükür.herkesin farklı inş ilerleyen haftalarda olmaz.folbiol kullanıyordum doktor onun dozu yüksek diye folid diye ilaç verdi folik asiti değiştirdi o verdiği ilacı içince mide bulantısı baş dönmesi yaptı ilacı bırakıp folbiole geri döndüm şükür artık iyiyim.folik asitte bulantıyı tetikliyor maalesef