Yldzalra Aa bu ben 🤭 ilk gebeligimde 3 sene negatif görmekten 3uncu senenin sonunda cift çizgiyi görünce inanamayip evdeki butun gebelik testlerini yapmıştım ama yinede insan inanamiyor kandaki degeri gorene kadar ☺️ Hayırlı olsun inşallah güzel sonuçlar alirsiniz . Ben 3 sene bekledim suan kizim 7 aylik ve ogrendimki 10 haftalık gebeyim . Rabb’im bekletiyorsa guzellestiriyordur 🤲🤗❤️ boyle peş peşe gelir anlamazsiniz ☺️ ya nasil heyecanlandim sizin adiniza sizi cok iyi anliyorum 🥺💕