Nartanesii Kızlarrr hamileyken kendinize neler aldınız çatlak kremi v.s hangi markayı tercih ettiniz? 10 haftalık hamileyim bişeyler almaya başlasam mii
poncikveannesii Nartanesii çatlak kremi lierac göğüs kremi(henüz kullanmadım son ay ay kullanacam ) lanshion
Brfant22 Nartanesii valla ben normalde kendime çok alışveriş yaparım ama hamile kaldığımdan beri kendime bir çöp alasım gelmiyor sürekli çocuğa çalışıyorum 😂 yine de karnım çıktıkça yavaştan hamile taytları pantolon falan aldım en son lohusa pijamalarımı da hazır ettim
nazlisucan Nartanesii al hemen. Bazıları hızlı kilo alıyorr çünkü ben Mustela aldım ilk aylardan beri kullanıyorum şu an 36 haftalık çatlağım yok. Her gün mutlaka sürüyorum hiç aksatmadan hatta günde 2 kere bazen. Set halinde burda var bakabilirsin https://ty.gl/a180c4pkf5
Nisan_35 Bio oilkesinlikle☑️ ilk hamileligimde hiç catlamadim şimdi tekrar kullanıyorum H&m ve Penti taytlari şiddetle tavsiye Mavi den hamile kot u almıştım.cok rahat ama hep tayt ve LCW nin hamile elbiselerini giyiyorum. Ama en önemlisi skechers ayakkabı 😆 kesinlikle başka marka giyemiyirum bel fıtığı ayağıma vuruyor ( 50 kiloyum normalde şu an 55)
Kubrailkan Bio oil,hindistan cevizi yağı lcw hamile pantolonu ,tulum filan aldık benim için🥰 13.haftada çatlak kremine başladım🥰
Nartanesii Hanımlar simdi baktım da onlarda pahalıymış ama yine de indirimliyken bakayım:) LCW hamile pantalonundan memnun musunuz