tbayldz 37 haftalık gebeyim doktorum normal doğum için bunu yazdı rahimi temizliyormuş doğum zamanı bebeğe enfeksiyon geçmesini engelliyormuş erken doğumu tetikler mi korkuyorum kullanmaya aranızda kullanan var mı arkadaşlar