Sfylmz Çok teşekkür ederim cevapladığınız için. 🌼 Bebeğiniz hayırlı olsun, ömrü güzel olsun inşallah. Benim bu ikinci gebeliğim. İlk gebeliğim erken doğumla 33. haftamda suyumun erken gelmesiyle sonuçlandı. Kızım 1800 gr 38 cm doğmuştu. 38 gün küvez yolu bekledim. Yani hissettiklerinizi çok çok iyi anlıyorum. Şimdi ikinci kızımızı bekliyoruz 36+1 olduk. Bir haftadır geceleri çok toplanıyor ve sancım çok oluyor kolay da geçmiyor tabii ağrısı vs. Korkuyorum erken gelecek diye. O yüzden merak edip sormuştum şu an doğsa küveze girer mi acaba diye, tekrar teşekkür ederim iyi geceler ☺️