Merhaba anneler. 23 haftalık gebeyim 3 haftadır. Proluton depot iğne kullanılıyorum rahim ağzımda incelme varmış. Aranızda bu durumu yaşayan ya da bu iğneyi kullanan var mı? Günlük yaşantınız nasıl? Benim bebeğim doktorun demesine göre erken pozisyon almış. Biraz tedirginim hareketleri ve vurmaları çoğunlukla çok aşağıda hissediyorum. Siz de durumlar ne ?