Nisan_35 Oğlum olacak nasipse ben İnanç koymayı istiyorum ama çok da duyulmadik tabii kulağa nasıl geliyor bilemedim sizce nasıl fikirlerinizi merak ettim
Armess_loya Nisan_35 Türkçe karakterli isimler iler de sorun verir ç, ğ harfleri sınav, evrak, mail, gibi dijital ortamlarda 🤷🏼♀️ yani yine siz bilirsiniz sağlıkla doğsun yavrunuz 🌸
Ozlemyvz Nisan_35 üniversitede inanç adında birini tanıdım arkadaşımın ev arkadaşıydı. Çok tatlı bir çocuktu o yüzden bana güzel geliyor
Nisan_35 Ozlemyvz tek güzel yorum sizden gelmiş ☺️ teşekkür ederim ya bana da güzel geliyor ama tek beğenen benim 🤦
nazli-3451 Ay benim eski erkek arkadaşımın ismiydi ilk duyduğumda kulağa çok farklı hoş gelmişti hatta inanç die isim mi olur demiştim eşim eski erkek arkadaşımı bilmeseydi oğlum olsaydı ben inanç koymayı düşünüyordum çünkü çok beğeniyorum ismi kişiyle alakası yok eşimi çok seviyorum ama ismi de çok beğeniyorum 👍
Nisan_35 RumeysaNur34 tabii öyle ama insan yine de çok mu yafirganir acaba diye merak ediyor sonuçta baskalari sürekli böyle cagiricak isim mevxusu çok zor yaa