tazeannecik1 Bu haftaya kadar birşey yoktu yine çok fazla değil hafif çıkık ama ama bebeğim yukarıya çıktığı için mi böyle oldu ki harekleri göbeğimin üstü tarafında hep
2cucukanasi tazeannecik1 ya benim 26.haftadan beri dışarda kötü birşey hiç düşünmemiştim aslında ama sakıncası var mıdır
2cucukanasi tazeannecik1 ağrı yok ama bazen hassaslaşıyor sanki dokununca falan inceden bir sızı oluyor
Yusufkerem Benimde 32 den sonra öne çıkmaya başladı,bebek sürekli oralara vuruyo o yüzden göbek çevresi daha çok çatladı genelde gobek ve üstünde hareketleri de ☺️ama ellemeyin derler eskiler göbek deliğini ,çocukta doğum lekesi filan olmasın diye
tazeannecik1 Yusufkerem Bende normalde de göbek deliği fobisi var dokunanı şimdi hele hiç dokunamıyorum 🙈