Leyla73elisa Bir haftadır mide agrısı yaşıyorum bu günde bebek cok hareketliydi ve. Aşagıya cok baskı yapıyodu yürüyemiyodum Aksama dogru. Cok feci Mide bulantısı oldu kustum Ve bebek kasıyo kendini böyle olan varmı