Muruvet bn tüp bebekle hamile kaldığım için daha gitmedim 3 ocakda bebeği i gördüm tüp bebek bölümünden ayrıldık şimdi kendi doktoruma gidicem gittiğim zamanda on haftalık olmus olucam gec olur mu benm sürekli dusuklerim olduğu için bı kez daha kontrol olsun öyle dedik gidelim