Duygupamuk Hamileyken surekli turşu yeme isteği olmak Sizlerdede oylemi. Cinsiyetle alakası olabilirmi
mirayveannesiii Duygupamuk cinsiyeti tatlı ekşi diye ayırmak bence bilmiyorum ne kadar gerçek 🤗 ben deli gibi tatlı diyorum prensesim geliyor 🥰 ablam deli gibi ekşi yiyordu oğlu oldu çok inanmıyorum ben ona o yüzden 😂
Prenseslerin_Annesi01 Duygupamuk Canim ikinci kızima hamileyim Allah nasip ederse ilk kızımda limon çok yedim bunda ise tabak tabak turşu kız dedi doktor hayırlısı olsun tabi 😊ye tatlıyı doğur atliyi ye eksiyi doğur Ayşe’yi demişler büyükler
Hamisannee Duygupamuk bende ilk turşu aserdim hala da çok yemek istiyorum kızım olacak hayırlısı ile 🥰
Aysegul9371 Duygupamuk valla canım ilk 3 -4 ay acaip turşu yedim yaz günü hani ekşi kız derler ama bebeğim erkek
lunam Benim ilk aylarda canım çok turşu çekiyordu, kızım olacak inşallah ama alakası olduğunu düşünmüyorum 😊
Yusufkerem İkinci oğluma hamileyim,ilk üç ay çok turşu aşeriyordum yiyordum,30 dan sonra tatlı ☺️ 34 lerdeyim tatlı -ekşi karışık gidiyoruz 😊 cinsiyetle bı alakası olduğunu düşünmüyorum 😊
Mimik Duygupamuk ben zaaten seviyordum tursuyu, ilk trimesterdaaslinda ilk haftalarda kavanozun dibini gorene dek yedim😅 Sonraki zmanda, temkle birlikte yedim, ama hic canim cekmedi😅
Kubrailkan Ben hamile kalmadan önce aşırı tatlıcı bir insandım,hamile kalmamla tatlıdan soğudum turşuyu suyuyla birlikte tükettim 😬🙊😅 kızım oluyor 🥰 şimdi şimdi yeniden tatlı istemeye başladı canım 🥳
Duygupamuk Kubrailkan benm de öyle biliomusun tatlı istiyor canm ama başlarda çok turşu istiyordu yani hala öyle. Gerçi. Ama aradadaa tatlı yiyesim gelior eksi kadar olmasada nekadarlk hamilesinz
zynpada Duygupamuk eşim kızıyor diye o uyuyunca geceleri kalkıp dolaptan turşu çalıyordum 😂 suyunu da koyuyordum bir bardağa oooohh mis gibi ama oğlum olacak 😅