Hamisannee ben şöyle düşünüyorum nacizane fikrim 🤗 Anne yanına park beşik alıp, odasını normal çocuk odası alacağım, beşik değil normal genç odası şeklinde. Çünkü park beşikte zaten bayağı yatıyorlar 4-5 yaşında da normal yatakta rahatlıkla yatabiliyorlar ☺️