Ben yabanciyim canim oturma izinim var ben saglik ocagina kayit oldum tc toplum saglik merkezine gidiyosun ordan kayit yaptiriyosun. Benim tum tahlillerime yapiyorlae aile hekimindende faydalaniyorum sonucta parayla oturma izini hem yasama yerin turkiye yapmak zorunda