zilan0433 Kızlar Normal doğum yapacağım ve 1 cm açıklık vardı 4 gün önce muayanede sizce doğum nezaman olur yada benim gibi aynı durumda olanlar var mı?😏
Hilal-95 zilan0433 2 hafta gezdim 🤣 sancım baslamadan açılmam olmadı bnm squat yap bol bol çömelme hareketleri felan bn 1 cmle 2 hafta gezdim ama sancım baslayınca açılmam kolay ilerledi şükür
2bebe1gebe zilan0433 ilk gebeligimde 1 cm açıklıkla tam 2 ay yasadim😂 en son duguma karar verdik hasnateye 1 le girdim suni sanci yani 6 saat sonrası sadece 2.5 olunca sezeryaba alindim acilmayinca acilmiyor herhaldw bu 😂haftaniz iyiyse dogum tetikleyen hareketler yapabilirsiniz
Cicek08 zilan0433 benim 2 hafta boyunca 3 cm’di. Şuan 38 olduk 4 cm olmuş hala beklemedeyiz. sizin kaçıncı haftaniz
Zeynosunannesii zilan0433 ilk gebelik benimde iki üç hafta gezdim bı cmle en son suyum geldi yoksa doğum olacağı yoktu
Cicek08 Shrtt yani her gün düzenli bir şey yapmiyordum ama çoğu zaman pilates topuyla sağa sola , öne arkaya , ve 8 işareti çizer gibi hareketler yapıyordum. Bazen de yürüyüş o kadar
sebzecianne Zeynosunannesii su bir anda mı geliyor? Aralıklı aralıklı mı? 38.haftadayım hep suyum gelirse anlamazsam diye bir endişe var içimde.
Zeynosunannesii sebzecianne benim uykumdan uyandırmıştı isedim sandım ama belliydi su olduğu yani kesilmiyo zaten az azdı ama
Eceedemir zilan0433 Bende bugün çatı muayenesi oldum 37+2 haftalığim şuan 1 cm açıklık varmış ne zaman gelir bilemiyorum bende 🤭
Mina2017 zilan0433 38+3 deyim öğlen 12 de nişan geldi sadece .nst de sancı falan da yok bekliyoruz sancıyı 1 cm açıklıkla