Gmzr Selam kızlar 36 dan beri iki günde bir falan beyaz yogun bir akıntım oluyor afedersiniz bazen uzuyor böyle silerken falan doktoruma soyledım normal akıntı renklı degılse dedi ama bi tereddütteyim yinede ya bu haftalarda olup boyle akıntısı olan varmı ? Nişan falan nasıl bişey oluyor kı ya nişan gibi bişey gelırde fark etmezsem diye de korkuyorum 🙈 sonlara yaklaştıkca iyice ehvamlı oldum sanırım
Shrtt Gmzr çok normal canım benimde son 2 haftadır baya yoğun akıntım var 38+0 oldum hala devam nişan dedikleri kahverengi yada pembemsi dedi doktorum
Elfgrcn sebzecianne 36+4 teyim benimde çok oluyo afedersin şeyime baskı yapıyo sanki. Doğuma hazırlanıyo vücut herhalde öyle düşünüyorum
Gmzr Elfgrcn birde ben o baskıyı genelde yürürken hıssedıyorum tuvaletım olmasada idrara cıkma istegı gelıyor
Yusufkerem 34+2 son haftalarda akıntı çok oluyo beyaz akıntı özellikle,sık sık iç çamaşırı değiştirmek gerekiyor enfeksiyon kapmamak için ,günlük pedleri çok önermiyo Doktorlar
Gmzr Yusufkerem evet gunluk ped kullanmıyorum iç çamasırımıda gunde 3-4 kez degıstırmeye ozen gosterıyorum
Elfgrcn Gmzr yürürkende oluyor evet bide benim evim biraz bayırda kalıyo o bayırı çıkana kadar canım gidiyo resmen 😂 ama bu aralar yatarken otururken falanda oluyo çok fazla bıçak saplanması gibi sanki