Arkadaşlar 13 haftalik ikizlere hamileyim ense kalınlığı testini yaptırdık normal çıktı çok şükür🙏 Ama doktorum ikili testi biz yapmıyoruz dedi bunun için iki seçeneğin var dedi biri Ankara da göbek ten su alarak bakmak ama bunda 300kadindan birinde de olsa düşük ihtimali varmis diğeri de yurtdışına kan göndermek oda Euro dolar üzerinden yapılıyormuş sizden bunlardan birini yaptıran var mı acaba?