Arkadaşlar merhaba. Yardımcı olursanız cok sevinirim. 4 haftalik gebeyim. beta degerim çok yükselmemişti bugün ki testimde düştüğünü gördük. Doktor kanama ile atıcağımı atmazsam bir hafta sonra test yapmami soyledi. Bu durumu yaşayan arkadaşlar ne yaptılar. Ağrısı ve kanama çok mu oluyor. Kanama başladığında ne yapmalıyım.