Kızlar benim adet tarihim 23 ocak bugün aşırı bir şekilde baş ağrım var bide kasıklarımda batmalar var sizce bir belirti olabilir mi.Baş ağrım genelde uykusuz kaldığımda bi de canım bir şeye sıkıldığımda olur onun dışında olmaz baş ağrım ama bugün ikisi de yoktu baş ağrısı gebelik belirtsi olabilir mi erken test te yapmak istemiyorum hayal kırıklığı olmasın diye sizde durumlar nasıl belirti var mı hiç