Hanif 38+0 mı oluyosun yani canım? Bende düşündüm baya bide acaba böyle bişi yaparmı diye düşündüm sordum olur tabi dedi. Bide açılmam başlamış ya 1 cm 1 cmdir sonuçta 😂 şimdi doktorumda olmicak haftaya bayram haftası karambole gelmek istemiyorum. İnşaAllah hayırlısı olsun bakaljm. Sabah gidicez konuşucaz. Herşeyimi götürcem yanımda ne olur ne olmaz bakalım.. doktorunla konus sende canım bi problem yoksa bebeğinin gelişimi tamsa alır heralde diye düşünüyorum