Edaeymen Arkadaşlar özel hastane de doğum yapıcam sizce Perşembe mi cuma mı gitmeliyim bir gün hastanede yatırıp çıkartıyorlar sanırım suni sancı verilerek doğum başlatılacak
Edaeymen tugceergun1 38 haftalığız şuan ama doktor iki hafta önce bi iki güne doğurursun demişti doğmazsa iki hafta sonra gel dedi karnım aşağı çok indiği için ama doğmadı Perşembe yada cıma gidecem büyük ihtimalle doğurtabilr die düşünüyorum