Happyy_anne Kesinlikle yaptırmalısınız. Detaylıda bebeğime iki ayak çarpık teşhisi konuldu. O doğmadan biz bütün araştırmalarımızı yaptık, doktor bulduk, tedavisiyle ilgili bilgilendik ve en önemlisi buna hazırlıklıydık doğumda şok yaşamadık. Bebeğim doğdu ve tedavisi şuan sorunsuz ilerliyor. Detaylı ultrason asssla es geçilmemeli diye düşünüyorum