23+3 günlük hamileyim. Cuma günü biontech aşısı oldum. Cumartesiden beri vücut ağrısı, baş ağrısı, üşüme, titreme…bir sürü yan etki yaşadım. Dün gece dayanamadım artık test verdim ve pozitif çıktı. Şimdi ğöğüs ağrısı, öksürük, burun tıkanıklığı ve bazen de burun akıntısı yaşıyorum. Sizler nasıl geçirdiniz bu süreci umarım yoğun bakıma düşmem, bebeğime bir şey olmaz. 🥺