ZEYNEP2025 2 gundur sancili bir sekilde ishal olmusum muz havuc gecirebilecek herseyi tukettim gecmiyor normal mi yasayanlar var mi acaba ? Internetten baktim dogum belirtisi olabilir diyor ??
Aslanyesm ZEYNEP2025 bende 31+2 kasık ağrısı ve bel ağrısıyla gittim ayrıca ishalim nts soktu sancı çıktı yatış yapacaktı izin vermedim daha erken diye 2 hafta daha dayanmayı düşünüyorum ayrıca ikiz gebelik benimki
nlycltk ZEYNEP2025 33+6 yım benimde 2 gündür fazla değil ama gene de az ishalik var bebişin hareketleri de 2 gündür sanki az dürtünce oynuyor sizde böle deyince acaba mı dedim yarın kontrolüm var bakalım ne çıkcak 🤷🏼♀️
Silaaaaa Sancı da varsa koş hastaneyeeeee İshal gebelikte normal değil bende oluyorum açılmam var 2 cm yatıyorum evde
ZEYNEP2025 Silaaaaa Evet doktorumu simdi aradim normal degilmis gelin dedi hastaneye niye beklediysem 2 gun boyunca 😑
ZEYNEP2025 Aslanyesm Gecmis olsun nstde bisey cikmadi cok sukur serum takacak vucutta su kaybi olmua diye
ZEYNEP2025 nlycltk Gebelikte ishal tehlikeli olabiliyormus bende normaldir diye dusunuyordum ama bebek hareketi vucutta sivi kaybindan azaliyor sanirim benimde oyleydi serum takildi hareketlenmeye basladi .
nlycltk ZEYNEP2025 ay tek iyice kötü bişey olmasında böle olunca yüreğim ağzıma geliyor resmen sabah olanda gitsem ne olduğunu nasıl olduğunu öğrensem diyorum bide hiç nstye girmedim yarında sokmaya başlar heralde benim doktorum da
ZEYNEP2025 nlycltk nst korkulacak bisey degil kucuk bi cihaz karninizin uzerine koyup sanci olcumu yapiyorlar . Endise etmeyin
nlycltk ZEYNEP2025 sokmadı nstye gayet iyimiş herşeyi şükür şubatın 12 sine sezeryan günü aldık 38+3 de bebiş gelcek Allah nasip ederse 🤗
ZEYNEP2025 nlycltk Ay gozunuz aydin simdiden saglikla kucaginiza alin insallah 😊 isteyerek mi sezeryan tercih ettiniz
nlycltk ZEYNEP2025 evet kısmen doğrusu rahimde perde vardı benim histeroskopi oldum normal yapıp risk almak istemedim doktorumda nasıl istersen dedi 🤗 ama beni gene nstye sokmadı 36 da sokarım dedi 😂