İlk doğum 11 yıl oldu bugun sızlamaya başladı oda anlamadım bende normalmı yada aksi giden bişeymı var dıye düşündüm arada kramp oluyordu sağ yada solda ama tam sezeryan dıkıslwrı olunca korktum sankı yanıyo mu desem sızlıyormu desem degısık bısey işte