Test sonucunda turner sendromu yüksek riskli diyor hemen doktorumuza gittik ultrasonda inceledi %90 erkek dedi bulguları göremedim dedi prof. a yönlendirdi yarın amniyosentez için görüşeceğiz .. başına buna benzer durum gelen var mı yaşayan var mı böyle bi durum hem bi yandan stres olmamaya çalışıyorum hem kafam allak bullak :(