Mucizembenim Valla hergün 2 tane filan yiyorumdur ne zararı olabilir çikolatanın ki gebelik şekeriniz varsa o ayrı tabi ben pek takmıyorum herşeyi yiyorum
Zehra-46 Vallahi bende yiyorum ozeldeki doktorum açlık şekeri yüksek birazcık dedi testi devlette yaptırmıştım devletteki dotkor hiç öyle bişey demedi yinede canım ne isterse onu yiyorum yerimde valla 😂🤷
35SD28 Asyasultan ilk 4 ay çoğu abur cubura dayandım. Yersem de bir ısırık alıyordum. Şimdi ne varsa götürüyorum 🙈 arada ara veriyorum
pusatmom35 Asyasultan hamilelik bu değil kızlar kendinizi bu kadar kısıtlamayın canınızın istediğini yiyin abartmıyacak şekilde
Rmelikee Asyasultan çok canim tatli istediginde pekmez kasikliyorum yada tahin pekmez karisimi onlari yememe ragmen canim istiyosa ( ki genelde istemiyo) cikolata yiyorum gecenler de hergun 1 cikolata yedim 7 8 gun simdi twkrar kısıtladım kendimi pekmeze dondum arada kacamaklar yapabilirsin bencede
Asyasultan Berru abur cuburdan hepsinden uzak duruyorum çikolatada da mümkün oldukça öyleydi düne kadar 😊