Seheryvz yaptırdım. Arayıp sormuştum. Rafyolog mu perinatalog mu diye. Üstüne basa basa perinatalog diyolar. Ama radyolog imzalıyo. Tamam dedik neyse radyologda olsa yaptırdık. Aylar geçti. Bebegimin kolunun hep aynı yerde olduğunu fark ettik. İşte o zaman doktorum dedi ki. Radyolog yerine perinataloga gitseniz bunu çoktan fark ederdi dedi. O saatten snra perinatalog aradık ama haftam çok ileri olduğu için almadılar. İlla bi radyologa gidiyim diyosanız fena değil. Bakıyolar işte organlara. Resim ve cd veriyolar. Ama perinataloga gitmenizi tavsiye ederim