derinseda hcg değerine ben sadece gebelik var mi yokmu diye ogrenmek icin baktrdim baskada baktirmadim
Bende gec yumurtlamada vardi o yuzden 1 hafta gec dollenme olmustu ben 7 haftalik diye gitmistm 6 haftalik çıkmıştı
4 hafta devam etti bu kese cevresi ilk usg de göründü ama stres uzuntu hic yapmadim hep sogukkanliydim
Progestan ilac vermisti doktorum haftada 1 gidiyordum 11. Haftaya kdr her gittigimde birz daha azalmıştı ve 11. Hafta sonunda tamamiyle geçti dista falan hic kanamam yoktu agrim sizimda yoktu o haftadan sonrada bir skntim olmadi cok guzel bir hamilelik gecirdim
Yapman gereken sey sogukkanli ve mutlu olman ne kdr uzulur stress yaparsan o kadar etkileniyorsun sende bebeginde
Ve simdi 40. Haftaya girdik bugun oglusumu bekliyoruz 😊😊 allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insllah