Aylin52 Kızlar 28+6 haftadayım sanırım. Eşimin işleri bozuk olduğu için özelde şeker yapamadım ucu ucuna geldik bu ay. Şeker test doktor yaptı dedi . Ama sabırlımda zamanımız geçti 29 hafta yaptıran var mı acaba ?
gbyalcin Aylin52 ben devlette yaptırmıştım şeker yüklemesini. Özelde takipli olmanız bişeyi değiştirmiyo. Bi randevu alıp deneyebilirsiniz ama en son 28 haftada yapılıyo diye biliyorum