Suzan-mustafa55 doktorum hiçbir sorun görmedikçe ayda bir çağırıyor, özel hastaneye gidiyorum. Hatta bir kere hocam ayda bir bana uzun geliyor, iki haftada üç haftada bir gelsem olmaz mı dedim “Sıkıntın yoksa kaşınma” dedi bana 🤣 insan merak ediyor yalan yok, özellikle erken haftalarda hareketlerini hissetmiyorken sürekli gitmek istiyordum. En son 28’de gittim işte şimdi 32 olmasını bekliyorum, bana kalsa ben de iki haftada bir giderim ama doktor kızıyor erken gidince 🤣🤣