Bütün hastaneler aşırı zamlandı maalesef ocak ayından sonra. Benim tavsiyem doğum için özel sağlık sigortası yaptırın ki muayeneler ücretsiz olsun. Ben Avrasya Hastanesinden çok memnunum açıkçası. Çok temiz bir hastane ve insana değer veriyorlar. Doktorum Duygu Umut Eraslan. Benim sormama bile gerek kalmadan her şeyi uzun uzun anlatan, ultrasonda hiç acele etmeden yavaş yavaş bebeğimi gösteren bir doktor. Asistanı da çok tatlı. Tersleme huyu da yok ne sorsam cevap veriyor. Tavsiyemdir. Bir tanıdığım kendisinde doğum da yaptı çok güzel geçtiğini ikinci okursa onu da Duygu hanım da doğurmak istediğini söylüyor.