tugbak_ Kızlar merhaba aranızda tansiyon sıkıntısı yaşayan var mı?yada yaşamış olan?36+2 haftalik hamileyim tansiyon takibi istedi doktorum 13 lere çıkıyor 14 15 o bulursa sezeryan la almak zorunda kalabiliriz dedi doktorum
Boncugummmm tugbak_ bnm de yüksek cıkıyor hastanede bianlk sitres üzüntüden mi bılemedim bnda takip et dedıler 28 haftalgz 14 cktı snra 13 düştü
iremss tugbak_ aşkito sık sık takip et bn 13-9 la kötü olup gittim ertesi gün ameliyat oldum nst lerim anormal çıkmaya başlamıştı dikkat et mutlaka ama stres yapma tabi ki ❤️❤️
tugbak_ Anlık olabilir stres yaptıysanız doğru.Birkac gün takip edeceğim tansiyonu pazartesi tekrar kontrole gideceğim zamanında gelsin bebeklerimiz sağlıkla inşallah 🤲