Bugün doktor kontrolünde 1.5 cm açıklık gözüktü fakat bebek tam aşağıya da inmemiş.Nst de sancım da çıktı.Onun dışında bazen anlık batmalarım dışımda hafif adet ağrısı gibi belirtiler yaşıyorum.Doktorum da bekleyelim dedi.Bu durumu yaşayan var mı veya doğum size yakın mıdır ?