Kızlar bende bu sabah 7.30 da hastaneye geldm odama çıktm ilk hasta bentmişim hemen önlük getirdiler giy hemen hazırlayalım dediler bende bi panik oldm ilk ben mi giricem die neyse önlüğü giydim damaryolu açtılar damarımı bulamadı bi kaç kere denedi birazck canm yandı serum getirdi dört büyük paket birini taktı gitti bekleyin biraz sizi almaya gelirler dedi bi yarım saat sonra geldiler eşimle vedalaştm sedyeyle götürdüler beni ama eşim üzülmesin die gülerek bindim asansöre çünkü o da duygusal bende duygusalm tabi asansör kapanır kapanmaz başladm ağlamaya bi uzun koridordan geçtik ameliyathaneye girdk buz gibiydi daha doktor yoktu ortada ben bekliyorum oturur vaziyette ortam iyiydi gelen geçen laf attı konuştk ettk biraz sonra anestezi uzmanı geldi yorgun gibi kollarını indir dedi bi hemşire omuzlarıma çöktü kendini geri çekme hissetmiycksn dedi siliyorum şimdi orayı soğuk biraz korkma dedi sildi batikonla sonra iğne yapmış ama ben hiç hissetmedim sinek ısırığı dahi hissetmedim ayaklarmn uzun süre üstünde oturmuşm gibi bi uyuşma geldi hafif karıncalanma gibiydi sonra yattım doktorum geldi artık tamamen uyuşmuştum sondam takılmış hissetmedim hiç benm daha doğuma başlamadan tansiyonum düştü midem bulandı birazck bende doktoruma söyledm tamam hallediyprım hemen dedi beni uyutmuş o ara sonra bi ağlama sesine uyandımmm ama o uyku nası tatlı geliyor insana gözleri kapanıyor neyse baktm oğluşum doğmuş benm yanağıma getirdiler buz gibi ameliyathanede oğlum sıcacıktı yanağından öptüm kokladım mis gibiydi sonra hemşire aldı babasına götürüyorum dedi o ara beni dikiyorlardı yansımadan kanları görüyordum tam seçilmiyordu zaten sonra bi mide bulantısı geldi ama midem boş olduğu için sadece öğürdüm midem bulanıyor dedim beni tekrar uyutmuşlar uyandım ve ameliyat masasından sedyeye alınıyordum tlfnmu yanıma almıştm hemen eşime mesaj attm geliyorum die yani bilincim açıktı iyiydim herkes geçmiş olsun diyordu hemşireler hadi bak atlattın bitti dediler baya enerjiktim yani narkoz etkisi fln yoktu zaten onlar beni istediği zaman uyutup uyandırmışlar neyse eşime msj attm geliyorum die asansöre bindik aşağı indik kapı açıldı ve eşim karşımda ağlıyor öpücük atıyor bana 😂 seni çok seviyorum diyor oğlumuz geldi çok güzeldi dedi neyse odaya geçtik beni yatağa koydular sonra hemşire karnımı bi yoğurdu ama hissetmedim hiçbişy tabi göğsüme kadar uyuşuğm oğlumu bakımları için almışlar bi on dk sonra geldi hemen emzirdim sonra hafiften adet sancısı gibi ağrım oldu ama ayaklarm hala uyuşk sadece karnımda ağrı var ağrı kesici istedim vurdular o da geçti tamamen uyuşukluğum geçti ayaklarımı da hissediyordum artk kalkıp yürümek istedim hazır hissediyordm kendimi yürümeye hemşire serumun bitsin bekle dedi serumum bitti hemşireyle annem koluma girdi yere bakma düz bak dediler bende korktm bişy oluck sandm hiçbişy olmadj sadece dikişlerim azck acıdı ilk basınca ama kendimi hafif hissediyordum ve mutluydum ağrım sızım yoktu oğlum emdi uyuyordu herşey iyiydi bende çok küçük adımlarla yürüdüm hiç acı hissetmedim hemde hiç şimdi bebeğimi emzirdim uyuyor bende kendim kalkıp yürüyebiliyorum sondam hala çıkmadı serumlarım bitti sadece damar yolu açık hiçbi ağrım sızım yok neyse kızlar baya uzun oldu sakın korkmayın bende 18 yaşındayım daha çok korkmuştm ama çok pozitif geçti Allah hepinizin yardımcısı olsun bebeğim emmek istiyor sizleri seviyorum buraya kadar eşlik ettik birbirimize herşey için saolun görüşmek üzere ❤️