ggglq11 canım benimde pek belirtim yoktu ama yumurtlama günlerine dikkat ettim, adetime son 1 hafta varken de karnımda adet olacakmış gibi ağrı hissediyordum ara ara. Bir de belimde. İçimden bir histe bebek olabileceğini söylüyordu öyle de oldu adet günüm 1 gün geçti test yaptım ve çok belirgin 2 çizgi çıktı🙏 İnşallah seninde gönlüne göre olur sağlıkla hayırla