Merymom Böyle olup hamile olduğunu öğrenen var mı? Yumurtlamanın üstünden 6 gün geçti o günden beri akıntım devam ediyor bel ağrım ve kasık batmamda var
tazebiranne_hg04 Merymom normal canım hamilelikte akıntı daha da çoğalıyor ( bende öyleydi) diye biliyorum adet günün gelince test yap istersen
hayat_23 Merymom bende öyleyim şuan 4 gün geçti yumurtlamadan, yumurtlama akintim biter hemen peşimi bırakmayan sarı akintim başladı, gözüme battı şuan hiç yok. İnşallah bu güzel.hebrlerin işaretidir 😊🤲
merveanberoglu Merymom benimde 5 gün geçti yumurtlamamdan ama bugün kıvamlı kahve akıntım geldi hemde baya bi çok geldi akışkan falan değildi
Merymom tazebiranne_hg04 bunun sonunda hamilelik elde eden oldu mu diye merak ettim inşallah vardır bakalım 🌹
Mucizebeklerkennn Benim akıntım devam ediyor. Bazen süt bryazi bazen sarı bazen sadece su oluyor. Bu normal mi
hayat_23 merveanberoglu kuzu aslında sari akintim yok kesildi demek istemiştim yanlış yazmışım bakalım nasip artık 😀🌸