Cansu6036 Kızlar yenı yılda gıresun ada hastanesınde dogum yapan varmı ücretler ne kadar oldu bılgısı olan varmı
mercimekveannesi3 Geçen yıl sadece tek bir muayene ucreti 370 idi ve üstelik doktoru ilgisizdi biz doğum vaktine kalamadan veda ettik :) Bu arada Giresun’daki yeni yapılan kadın doğum hastanesi inanın Ada hastanesinden daha hijyenik ve güzel 🙂
Cansu6036 mercimekveannesi3 bız buralar tam bılmedıgımız ıcın ada hastanesıne gıtık erkek dr. Hıc ılgı göstermedı dedıgınız gıbı ama bayan dr. Cok ılgılıydı ve bız gecen yıl 115 di muane ucretı suan yenı yıl zamıyla 165 oldu dogum ıcınde tam bırsey demıyorlar 3500-4000 arası dıyorlar ama kımısı daha uygunada yaptıran var yenı yılda ne kadar oldu onuda merak etım
Gly87 Bende ada hastanesinde çalıştım hemde kadındoğum çocuk bölümünde ve hasta yatışta doğum ücretlerini ben alıyordum doğum ücretini doktorun belirliyor canım bence doktorun ile görüş derim yardımcı olurlar
Cansu6036 Gly87 bana tam bırsey soylemıyor canım 3500-4000 arası dıyor yenı yıl zamı nekadae gelır bılemem dedı zaten benım sana en fazla ınıdırım %10 olur dedı gerısını bız karısamıyoz bız belırlemıyorz dedı fıyatını oyuzden bende sordum yenı yılda dogum yapanlar varmı dıye