serpilctn normal canim ben 25. Haftamdayim idrarimda bekarkende sorun vardi idrarima kan karışıyor demişti Dr ya kum döküyorsun ya böbrekte sızıntı oluyor bol su iç demişti bir çözüm ilaç vermemişti hamilelikte de değerim yüksek hep Dr hamilelikte bu biraz daha yüksek normal dedi bol su iç demişti bende su çok içmeye çalışıyorum