Gmze- Kızlar 17. Haftamdayım karnım çok gergin ve sert oluyor ağrıyor sizce normal mi doktor kontrolüne daha var önemli bir şeyse hemen gideceğim
Zehraaaaaaaaaaa Gmze- bende hep oluyor şuan da da var 31. Haftadayım. Doktora sormadım ama şey demişti zayıf olduğun tutunacak yer yok normal sert olması demişti😀
Kubrailkan Ben ayakta çok kalınca yorulunca sertleşiyor hatta bazen tek taraf sertleşiyor bebek burada diyoruz 😬🙊 ama ağrı yaşamadım. 💕