Umudun vardır illaki sadece kayıp yaşayanlarda aşırı tedirginlik oluyor hayırlısıyla nasip etsin Rabbim benim 5.günüm adeti geçeli,1523 çıktı ilk betam bugün bu değer tabiki herkeste çok farklı oluyor kiminin 6 - 7 ile başlayıp çok güzel ilerliyor kiminin ilk değer çok yüksek olup düşükle sonuçlanıyor gebelik Allah ım doğru zamanda sağlıklı bebekler nasip etsin