Lulikli 1234seda ben aldım bildiğiniz babynest güzel görünüyor. Henüz kullanmadığım için kaldırdım fotoğrafı da yok malesef
1234seda heleninannesi06 Teşekkür ederim inşallah Rabbim sağ salim kullanmayı nasip etsin bende alacağım