Sema2288 Medipol Mega hastanesine giden ve doktorundan memnun olanlardan doktor önerisi isteyeceğim 🌸
Svcnbydmr Sema2288 Gülseren polata gidiyorum canım ilk dogumumu onda yaptım bütün süreç çok iyiydi gerek ebeleri gerek ekibi ile çok memnun ayrıldım
gulerk Svcnbydmr merhaba ben de Gülseren Polat’a gidiyorum daha çok başındayız ama kafamda soru işaretleri var davranışı ilgilenmesi tüm süreç boyunca nasıldı bilgi verir misiniz
Svcnbydmr gulerk merhaba yeni gördüm sanırım ikiklnci çocuk olunca buralara girmek eskisi gibi sık olmuyor ☺️ içiniz rahat güvenle bırakabilirsiniz kendinizi Gülseren hocama ben çok memnun kaldım ikinci bebeğimde de onunla doğumu yapicam🥰