Mery94 doktoruma gittiğimde söylediğim de oda polip oldugunubgordu aslında ilk o beyaz bir sey görünüyor demisti ama polip demedi..canim doktoruma sordum erken doğum düşük vs bi etkisi olur mu dedim yok olmaz dedi.normal dogumada engel degilmis.ama tabi ki bol bol dinlemem gerekli iş yapmamam gerektiğini söyledi 6kez kanamam oldu hafif hafif eğer çok şiddetli okursa uniye tekrar gidersin dedi..doğumla geçebilir de gecmeyebilirde geçmezse 15 dk lik işlemle alınıyormuş.. şu an 32 haftaligiz perşembe kontrolumuz var