Bebek08 Kalçamda 2 gündür batma var ama asla ayakta duramıyorum sağa sola dönemiyorum bıcak saplanır gibi oluyor başina gelenler ne yaptı tavsiyesi olan varmı 41+1 haftalığım doğum başlarsa halim yok çok üzülüyorum
Cicilibicili Bebek08 postlarınızı yorum yaparak yukarıya taşıyabilirsiniz. Aynı anda çok post açıldığı için aşağılarda kalıyor☺️
charlottececi Bebek08 hemen doktoruna calcimax-D3 danis. Kalsiyum eksikliginden oluyor. 1 ay cektim o agriyi. Doktorcilaci yazdigi gun icmeye basladim ve kesildi. Her gun suya atip iciyorum gazozumu cok iyi cidden 😄
Bebek08 FatihBatur ahaha 40 +1 canım vallahi gelsin istiyorum hemde cok ama gelmiyor kendi en sonunda suni sancıyla gelcek😂
FatihBatur Bebek08 Allah seni 😂 bende 41+1 herhalde askere gidene kadar icine tutacak dedim 😂 neyse Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Bebek08 FatihBatur ahahhah vallahi güldürdün beni herkes diyo içinde büyütmeye karar verdin galiba ama üşengeç bi bebek bizimki belli gelmiyor
Bebek08 charlottececi magnezyum verdi bana ama bunu hemen alıp içicem gerçekten o kadar kötü durumdayım ki resmen hiç yürüyemiyorum
Ayselosman O agri bendede iki gundur basladi kalcamdan baldirima kadar iniyor ozellikle gece allahim hic uyutmuyor sanirim cogu hamilede olan bi durummus vitaminde kullaniyorum aslinda
Smnrmelis Bebek08 Tesaduf mu bilmiyorum ama ben hurma yemeye basladigimda gecti bu agrilar .Icerdigi kalsiyumdan olabilir diue dusunuyorum
charlottececi Bebek08 cok gecmis olsun bende de sol kalcada ayni agri vardi bazi gunler daha iyiydim o gunler cok yogurt sut falan tuketmisim sonradan dusununce ☺️ Umarim iyi gelir🙏🏻☺️
Bebek08 Ayselosman inşallah yoksa dayanılacak gibi değil aglama krizine girdim gece diyorum acaba hamilelikten degil de kalcam mı kırıldı yada kemik mi cıktı özele gidip emaar çekilicektim vazgeçtim zararlı diye ben elle yer sildim 😢oda yapmiş olabilir