melekkizim_00 Kızlar bugün sabah bas agrım vardı tansıyon ölçtüm normal bir sıkıntı yok idrarda en son cuma vermiştim oda normaldı ? Sizce neden böyle oldu ya
melekkizim_00 hunilimom evet sık sık su da tüketiyorum ama bugün biraz fazla uyudum bilmiyorum ondan mı
ebrusngl Genelde suyu az içince oluyor ağrı benimde öyle oluyordu artık bol bol su içiyorum kesildi ağrım