Happyelf ya elbette çok iyi , cok vicdanlı doktorlar elbette var ama geneli böyle. Cok istisna iyisine denk gelmek. Empati yaparak bazen onları da anlamaya çalışıyorum. Gün içerisinde kim bilir ne insanlarla karşılaşıyorlar. Benim de iki tane devlet hastanesi tecrübem oldu malesef memnun kalamadım. Özele devam ediyorum.