Portakallikeek Arkadaşlar günümüzü aldık artık. Benimle aynı gün doğum yapacaklar varmı hazırlıklar falan ne durumda
Tugbamete Portakallikeek bizimkide 22 ocak olcak gibi gelişim geriliğimiz olduğu için doktorumuz tam gün vermiyor haftalık kontrollere göre ilerlicez bakalım ne kadar tutsam kar peşinde 🥰 37 haftalığım tüm hazırlığım herşeyim 34.haftamda bitti doğum çantamda hazır beklemedeyiz 🌸
Zeynepcosd Aslanoglum Devlette de böyle gün veriyorlar mı Canım sezeryan için ilk doğumum sezeryandı ikinciyi de devlette yapacağım sezeryn yaparlar demi normla doğum yaptırmazlar
Portakallikeek Tugbamete bizimde 1 hafta önden gidiyor doktor o yüzde 37+5 de alabiliriz dedi 25 ocağa konuştuk son 14 gün ama bir türlü geçmek bilmedi
cilos1987 Tugbamete kac kg bebeğiniz.bizde 37 haftaligiz gün almadık henüz. 2 hafta gelism geriligi var
Limonveannesii Tugbamete aynı haftadayız bizimde gelişim geriliğimiz var sizin ilk doğum mu olacak acaba??
Portakallikeek Eri9999 ay sanki günler takıldı kaldı şu son günler geçmek bilmiyor kaçıncı haftaya verdi tam olarak
Eri9999 Portakallikeek maşallah. Benim bebegim de hafta olarak önde gidiyo dogdugun da 39 a haftayla uyumlu olucak dedi 37+5e gün verdi şuan 36+2 tim cok heyecanlıyım ikinci sezaryanımı olucam
Eri9999 Portakallikeek aynen 😊 günler geçmiyor gece yarısını bekliyorum resmen🙈20 ocakta 37+5 oluyorum ama dogdugun da 39 la uyumlu olucak mış gelişimi önde bir bebk geç döllenmeydi doktor tarih degiştirmişti gününü yakaladı paşam
Tugbamete cilos1987 36.haftada tam 2 kiloydu 3 hafta gelişim geriliğimiz var bizimde bu haftaki kontrolümüz perşembe günü 2 buçuk kilo olsak yeter gözüyle bakıyorum
Eri9999 Portakallikeek evet aradan 5 sene geçti cok heyacan yapıyorum siz anesteziye karar verdiniz mi genel mi spinal mi
Portakallikeek Eri9999 yarın ınslalah anestezi doktoruna gidip dosyayı onaylaticaz. Kan tahlili filan istemişti onları götürüp konusucaz ama ben belden uyuşturmali istiyorm komple uyumak istemiyorm