12+3 haftalık hamileyim bir saat önce test verdim çünkü kendimi inanılmaz kötü hissediyorum. Tat koku yok daha dün hastalığım başlamış olmasına rağmen bugün tat koku alamıyorum. Bacaklarım sırtım çok ağrıyor ayağa kalkamıyorum resmen. Dün ateşim 38.2 ye yükseldi. Böyle bir dönemden geçen hanımlar neler yaptınız ne gibi tavsiyeler verirsiniz. Kronik rahatsızlığım da var bebeğe zarar gelecek diye çok korkuyorum 🥺